7 Ocak 2011 Cuma

Sigara İçmemenin Dayanılmaz Ağırlığı!!!!!!


Yukarıdaki resim sigara yasaklarının başlaması ile birlikte çok sevdiğim ve sosyal paylaşım sitelerindeki profillerimde çokça paylaştığım bir resimdir.

evet, 2011 yılında uygulama kararı aldığım bir karar; ARTIK SİGARA İÇMEYECEĞİM.
kolay mı peki? bence pek kolay olmayacak, şuan yaklaşık 12 saat oldu son sigaramı söndürmem.

06 ocak 2011 14:00 den beri sigara içmiyorum.
şuan için hiç kimse fark etmedi, eşim bile.
belkide sigara içmem kimseyi rahatsız etmiyordu :)))  (tekrar içersem rahatsız olmazlar herhalde)

bir şeyin altını çizmek istiyorum, ben sigarayı bıraktım demiyorum. sigara içmiyorum diyorum.
hiç kimseden yardım almadım, bu olayı kendim halletmem gerektiğine inanıyorum ve başarılı olacağım.

hadi bakalım, önümüzdeki günler ne gösterecek.....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...